kosongkan minda,pejam mata anda.^o^

on Tuesday, August 18, 2009

Ada banyak tempat anda boleh tido.Tak semestinya di atas katil dan berbantalkan bantal yang empuk!! Di sini terdapat beberapa tips....


sebelah tiang..membuat si penidur akan lebih nyenyak kerana dapat memeluk tiang..

mahupun di atas sofa..gunakanla ape saje 'pose' yang anda ingin asalkan anda nyenyak..
mungkin di celah kerusi.dan membuatkan si penidur terasa di atas singgahsana maharaja..
atau di atas tangan sofa..anda boleh memeluknya dengan seerat2nya...atau...


tidur dengan sopan...terasa inginkan kelainan,ape kata cuba tidur berlapikkan beg.terkstur beg yg licin mampu melenakan seseorg..
di musim panas ini sekiranya ingin jimat elektrik,anda boleh tido di atas lantai..sejuk dan mendamaikan.pasti anda tidak akan bangun...

*tetapi jangan la banyak tidur.seelok2nya kenelah meringankan tulang untuk membantu ibu bapa kita di rumah dan membuat kerja yang lebih berfaedah..dan lagi2 bulan bulan pose yg dah nak dekat,kalau banyak tidur nnti makruh..

"selamat menyambut ramadhan almubarak!!"

8 comments:

Asyila said...

ijud!!

kucing ko terbaeeekkkkkk!

2ndstopsolution said...

sekali-kali aku takkan benarkn kucing kat umah aku tido lg lena dr aku.asal je menate2 tu nk landing ak akan kacau..hahahaha

azim said...

putih yg pemalas..
asal tuannye je yg rajen?
kah5!!!

emhoho said...

jud,gmbr pelok sofa bulat tu tak natural r..ko pakse putih ke ha??

slmt bpose jud..
doakan kuya trial.. xD

itzz g0oddd!! said...

to asyila:
beselah tgk tuan la

to miji:
ko ni xbek la kucing nak tido ko kacau.cuba bygkan ko nak tido org kacau.

to azim:
die mmg pemalas giler.kejenye tido je.bgn untuk makan je.

to em:
ni suma gmbr candid ye.ak x suruh pape pun.yg die peluk tu mmg die wat sndr.xde unsur paksaan..

sharifah syahirah TSM [chep] said...

huh....
sopan wehh putih tdo...
sabrina?
sejak bunting ni..
makin x sopan tdo die.
terlentang je die,
same sekali bertentangan dengan ciri kucing siam terakhir yg sbnr =D

milah~ said...

setuju2!!terbaek..

hoho~
pet bese resemble tuan de kan??

kucing tido dlm durian..
kucing tido..sdap utk dimkn..

Mohd Firdaus bin Shafie said...

sokong hoho
sian la kucing tu ijud
apsal bkn ko yg jd modelnye?