bosan...!!!

on Sunday, July 19, 2009

1. Bekas kekasih saya adalah :
ade ke??^o^

2. Saya sedang mendengar :
baby sedang merengek kerana dahagakan susu..

3. Mungkin saya patut:
buat sesuatu yang best sebab saya hampir nak mati kebosanan!!

4. Saya suka :
dengar lagu 'nobody' hihi

5. Sahabat-sahabat baik saya :
yang memahami diri saya dengan seadanya...x selalu kutuk saya

6. Saya tak paham :
orang terlampau control cantik!!

7. Saya kehilangan :
handphone saya di mesir ketika dalam perjalanan ke rumah paan..

8. Ada yg berkata:
hati itu lebih penting dari rupa!yeke??

9. Makna nama saya :
pemulia agama

10. Cinta itu adalah :
kenikmatan yang membuatkan seseorang itu berkhayal dan hanyut di lautan cinta yang penuh kepura2an..

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
melayan anak perempuan nya yang sentiasa inginkan kasih sayang dari ibunya..

12.Saya akan cuba :
menjadi sehensem mungkin demi untuk masa depan saya..^__^

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
sampai ke mati la...ape lagi..dalam english maksudnya forever

14. Telefon bimbit saya :
bese2 je..saya malas nak beli hp yg mahal2


15. Bila saya terjaga dari tidur :
rasa cam nak dgr lagu nobody...

16. Saya paling tak suka apabila :
orang yang suka kutuk saya n yang bajet bagus!!

17. Pesta/Parti adalah :
tempat di mane ramai orang dan boleh makan banyak2

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
kucing kak husna..kucing persian lawa giler.rasa nak bela thn dpn kat mesir

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
mase kecik la sebab mase tu nak wat pape xkene marah ngan sape2 pun.
skang ni bile dah besar nak wat sesuatu pun susah nak jage macholah jage tulah jage nilah

20. Hari ini :
27 rejab..so digalakkan puasa sempena ngan israk mikraj

21. Malam ini saya akan :
rase nak mimpi jumpe ngan wondergirl la..hari tu mimpi jumpe so hee!!

22. Esok pula saya akan :
nak kene g hospital untuk sekian kali nye.malas ak nak g...

23. Saya betul2 ingin:
jumpa n bergambar ngan wondergirl

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
wah!! ni ak ke?apesal ak ni cam kacak semacam!!

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
pusat membeli belah la.leh hang out ngan kawan2 n paling penting leh shopping..skang ni kan mega sale


26. Makanan Barat atau Jepun :
makanan melayu lagi best.makanan barat kalau makan x puas!!x kenyang! makanan jepun x nah rase kecuali sushi yang hanyir..sumpah pastu mmg xnak makan da~

27. Bilik yang terang atau gelap :
terang la.kalau gelap kang nnti org tuduh kita wat bukan2 plk..

28. Makanan segera adalah :
makanan yg sedap tp berkalori tinggi membolehkan seseorang tu naik berat badan ngan cepat!!(musim exam adela musim call fast food)

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
"oh engkau sudikah ko nak hang out ngan aku?"

30. Siapa yang anda nak Tag?
malas ak nak tag orang sumenya x nak jawab!!

6 comments:

nurhelmi mentol said...

jud ampun kan ak...!!! ko ak tergolong dalam orang yg ko tak suker ker???kan ak selalu bahan2 ko?jud ampun kan ak ;)

Asyila said...

14. Telefon bimbit saya :
bese2 je..saya malas nak beli hp yg mahal2

poyo je ko ijud.
hp baru riban2..kate tamau yg mahal2.


xpe2
ko ni seorang yg merendah diri.
tk elok ka riak.haha

al-fareast said...

ak mntk ampun ijud ak pun cm mentol tergolong dlm org2 yg bhn ko....sorry2....xnk tag ak ke ijud...ngeh3

ding dong said...

ijud.. sdeyh ak bace soklan no 30 ko ... hahahaha bz la bebeh.. xsmpat jwb tag :P

itzz g0oddd!! said...

to ding dong:
eh2 terasa ke kak.hahaha

kolah punya pasalla ak malas nak tag orang lagi dah...

hihihi...

emhoho said...

ijud, ko jgn lupe bace doa tgk cermin bile tgk cermin xD