TAG UNTUK SEKIAN KALINYA~~

on Thursday, June 18, 2009

1. Copy award di atas untuk diletakkan di blog anda.

Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini:


1]ikan keli dalam perigi,
sedang dibela oleh pak ngah,
nur amanina name diberi,

kawan saya dari sekolah menengah.

2]sungguh sedap buah nona,

cik em ni anak cina.

3]kedah popular ngan ikan pekasam,

melaka popular ngan baba n nyonya,
muka die selalu masam,
takut aku dibuatnya >.<.



4]penggerak negara oleh sang belia,
cik em ni sorang yang berakhlak mulia.(*tak tipu)

5]rumah em bukan di hulu langat,
semoga kita akan berkawan hingga ke akhir hayat.

Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya



1. suke kucing.sangat meminati kucing.kalau nama kucing chep sabrina name kucing saya "putih"


tula si "putih"bukan budak kecil tu tapi sebelahnya.

2.saya seorang yang berketurunan jawa dan campuran minangkabau.rasa2 saya ni lebih kepada kaum mane?

3.saya tinggal di tanjong karang.penah skali mengaku duduk di shah alam.pastu kene ngan cikgu marina helianda(cikgu math mode)"kamu ni duduk shah alam? takde muka shah alam pun" sabo je ngan cikgu ni.papehal pun sayang cikgu..

4.akan pulang ke malaysia pada 30 jun ni.naik gulf air.harap2 x seteruk egypt air..jangan rindukan saya nnti ye~~

5.seorang yang masih single dan tidak ingin memikirkan hal2 berkenaan perasaan ni.saya nak kejar cita2 dulu hingga ke puncak. *amacam mantap x?*

6.sekarang ni meminati menonton ape2 yang berkaitan asia timur khususnya korea.(dulu2 mase sekolah menengah selalu gila kutuk dan pelik ngan orang yang minat korea ni khususnya ARIF SUBKI)



awek saya"geum jandi" ^0^


7.rase yang terindu ya amat kepada kawan2 di sekolah menengah.sebab sumenya cool giler~~harap2 dapat jumpa bila aku balik summer ni

8.baru dapat anak buah yang baru.seorang baby girl namanya nur qaseh qasreena.tak sabo nak jumpa..


nur qaseh qasreena

9.hobi saya palingla tak bagus dan jangan dicontohi.menonton tv sampai larut malam.(anak2 jangan contohi uncle ijud tau)

10.I'ALLAH akan menjadi doktor yang akan berbakti kepada agama masyarakat dan negara.terutamanya my parents sebagai membalas jasa mereka selama ni.


10 org bkl kne tag:

  1. paan cairo boy
  2. doshar jepun
  3. miji korea
  4. azim morroco
  5. fathi awek
  6. husna kadir
  7. huda
  8. nabil
  9. asyfraf alfaiz
  10. luqman azhar..
*semoga korang suma rajin ye wat ni..

11 comments:

Noor Asyila said...

berpantun2 ko ye ijud.amboii..khas buat em!

haha..klakar la ko jawab entry nih.haha

cairoboy said...

aku dh agak dh...
tgk,sape 1st comment ko??
kalau x asy24...hahaha
jgn marah yea...

cokobong said...

her3~~~

dey tambi pegi bace oral tu la...

itzz g0oddd!! said...

to asyila:
well, saya pendukung bahasa melayu yang terulung.

ape yg kelakarnya??

to cairo boy:
amboi ko nak main api ke paan?
=.=

to miji:
rileks la lame lagi..oral je pun..huhu

cairoboy said...

hahaha...
ade mancis??
ke nk gna lighter??

Amanina ST said...

sukati ko je ijud name aku sharifah amanina.

ini menunjukkan ak mmg ade covalent bond dgn chep..aha~

btw mekasih la ijud,susa2 je bpantun2..^o^

Noor Asyila said...

hola!

nak cool macam radin la..

lalalalala~

Mohd Firdaus bin Shafie said...

ijud
kena brush up balik la yr pantun
tym ko mude2 nye seni bhs lg gempak dr ni
ganbatte x44

itzz g0oddd!! said...

to emhoho:
em sorilah enth camne ade sharifah tu.aku pun tak tau..nnti ak tukar name ko nur amanina kan

to asyila:
ape kene mengena 'cool' ngan kat cni?

to doshar:
sorilah ak ni dah lupe bhs puitis2 ni.asik guna bhs saintifik je.so ak dah lupe la.

Sharifah Syahirah TSM said...

ho..ho...ho...

em..mane name sharifah amanina ni em...
isk..
emm..
cmne ni em...
sgt kuat la hubungan kita ni em...
marilah kite eratkan lagi...haha...
cm best gak sharifah amanina nie..
adehhh...
em kene kawen ngan syed la cm nie..
huhu....

ijud...
trime kasih la glamerkan nama sabrina..
terharu die...isk..isk...
jeles justin kalo tau nie...

Amanina ST said...

chep, marilah sehidup semati..xD